16 marca 2014

czerń i panterka

Właśnie wróciłam z Polski z tygodniowego urlopu. Wypoczęta i zrelaksowana. Lecz niestety nieco przygnębiona ponieważ dwa dni przed wyjazdem stała się tragedia. Chodzi mi o moją lustrzankę. Chwila nieuwagi i lustrzanka upadła na podłogę. W sumie wygląda dobrze gdyby nie fakt że robi czarne zdjęcia. 


Czarny zestaw z odrobiną panterki. 
Czarna marynarka połączona z platformami na wysokiej szpilce, legginsy ala skóra z panterkowymi wstawkami oraz panterkowa bluzka z ciekawym dekoltem. 













7 komentarzy:

  1. Śliczna ta panterka, pasuje do Ciebie :) Najbardziej jednak zachwycam się bocikami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog i zdjęcia..;)
    A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, zebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe spodnie ;) Obserwuję :) Zapraszam do mnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. mega spodnie! świetna całość, pozdrawiam i obserwuję:*)

    OdpowiedzUsuń